Tuesday, January 28, 2014

Belajar Budidaya Lele



Jučer sam posted napomenu pod nazivom Wisata Pulau Pramuka Pokušavajući Podizanje Som Plivanje folije se zapravo ne snima teorijska note , ili vodič ili soma uzgoj bazen ceradu , samo napominje kako je ponosan izlivanje srca usred vreve i studenti imaju mogućnost da pokušaju osnažiti ruralne zajednice za početak pionir uzgoja soma .

Međutim , postoji nekoliko zapisa koji odgovaraju ili se može reći " drže se " sam hehehe .. podijeliti priču o početku procesa detaljnije soma bazen ceradu , još jednom ovo je samo podijeliti priču ne dijele znanje jer ako dijelite moje znanje nije bio fit , ja sam samo početnik kategoriju soma poljoprivrednici , koji znaju samo iz knjiga i Google . Prije slušanja priča , pripremiti šalicu čaja da bi ga više makyosss ... !

1 . Faza Supply Oprema / robe
Prva stvar koju radim je Moli , moli sa Svevišnjim nadamo moje napore s obzirom glatkoću Amien .. Kasnije sam kupio neke alate / robe uspostaviti bazen ceradu , Kerja Online uključujući ( Uaimh cijenu ) :
- 3 Bambus šipke @ performans . 7.000 x 3 = Rp . 21.000
- Navlake veličine 5 x 4 ( 20M pesegi ) @ Rp . X = Rp 120.000 do Rp . 120.000
- Rope klontong ( rafija ) 1 @ Rp . 5000 = Rp . 5000
- PVC cijev 1/2 inch performans . 10.000 x 1 = Rp . 10.000
- Shok vanjski navojni u 1/2 inch = Rp . 6000
- Drát 1 i Keni Zaboravili uobičajene = Rp 6.000
- Double nepel = Rp . 3.000
- Zaboravili ste Gi = Rp . 3.500
Ako vam je potreban alat / druge stvari molim te kupio da odgovaraju vašim potrebama .

2 . Zemljišta Pripremna faza
Nakon svih sadržaja na raspolaganju , možemo pripremiti tlo koje će biti na dnu bazena ceradu . Glavni zahtjev površine zemljišta moraju biti čisti od svega što je u stanju membocori / kidanje cerada , kao što su kamenje , nokti , žice i tako dalje .

3 . Pripremna faza Pool
Koraci za stvaranje bazen od njih :
- Investasi Online  Napravite nalog unaprijed pomoću bambusa , ako koristite žice nokte i pokušajte da ne pocepate ceradu oštre dijelu , ako sam koristiti konopac ( velika veličine i debljine ) .

Uzorka ( Slika Izvor: www.kaskus.us/showthread.php?t=1780453 )
Uzorka ( Slika Izvor: www.kaskus.us/showthread.php?t=1780453 )

- Kada se kako tako da je vrijeme memesang folija , cerade pokušajte instalaciju proces uredno moguće , pogotovo uglu bazena .
- Sljedeća faza proizvodnje ispušnih cijevi .

Plivanje cerada završio ( Slika Izvor : Vlastiti Collection )
Plivanje cerada završio ( Slika Izvor : Vlastiti Collection )

4 . Oplodnja Stage
- Stavite kravlje balege miješa s mekinjama u bazen , a zatim u prosjeku otprilike kao visok kao 5-10 cm .
- Unesite vode polako primijetio cijeli odjeljak ako postoji curenje ili ne
- Zato što ja radim uzgoja soma pomoću organskih tehnika , na kravlje balege koja je uključena kao medij za rast mikroorganizama vode , kao što su planktona , crvi , itd , koji će biti organske hrane soma .

- Nakon puna vode omogućavaju oko 7-10 dana za mikroorganizme vode raste , pa je miris ostataka ( hemijske supstance ) u ceradu je nestala .

Oplodnja Process ( Private Collection )
Oplodnja Process ( Private Collection )

Trenutno ( 9 jan 2011 ) Moj bare su još uvijek u fazi oplodnje , sačekajte oko 5-7 opet dnevno za buduće sadnju soma .

Ono što pišem je samo moje iskustvo to , i naučno- saznanja iz raznih izvora kao što su knjige , literatura , internet , iskustva drugih ljudi i tako dalje . Prije zatvaranja ovu poruku , stvarno se nadam da sve smjernice , savjete , a ulaz znanja iz vršnjaka koji razumiju i bolje u određenom soma bazen ceradu , dok je moj kraj s krajem ovde šta da kažem , Wisata Pulau Pramuka ponovo smo nastavili na sljedeći povodom (nastavlja se )
Vijesti izvori http://wirausaha.blog.unsoed.ac.id

No comments:

Post a Comment