Monday, February 10, 2014

Vedligeholdt Monkey britisk folklore

Vedligeholdt Monkey Hotel Murah di Jakarta
britisk folklore . Dette er en sand historie opleves af en kvinde fra England. Han blev bedøvet , kidnappet og smidt i skoven og derefter vedligeholdes af aber. Det er en sand historie, der er meget trist.
Og her er den fulde historie , da de britiske kvinder Vedligeholdt Monkey World dot com læst rapporter fra de sider af Yahoo! Indonesien.
Marina Chapman livshistorie , en husmor Yorkshire, England var utroligt, nogle mennesker endda overveje ikke mening. I en alder af 4 år hævdede Marina bedøvet , bortført fra sit hjem i Colombia , så en eller anden måde endte i en tropisk regnskov.Sponsorerede links
Han blev behandlet og opvokset i en besætning Capuchin abe . At lære at overleve, klatre i træer , og sove i grenene.
Ligesom Tarzan , Marina i gæld til den familie af aber , der bekymrer sig , desto mere " human" end de mennesker, der kidnappede ham.
Historien begynder én dag på Marina i 1954. På det tidspunkt var han spiller i haven ved sit hus i Colombia. Var ikke klar over at der var fare nærmer sig. " Pludselig så jeg et glimt af sorte og hvide klud hænder , dækkede mit ansigt. Da jeg følte chokeret og terroriseret , jeg lugtede en stærk kemisk lugt , "sagde han som offentliggjort af Daily Mail ( 2013/03/30 ) . Så han var bevidstløs . "Jeg troede, jeg skulle dø . "
Ved realisation Marina sagde, at hun hørte lyden af ​​motoren. Han var bevidst om at være på bagsiden af ​​lastbilen. Og ikke alene. "Jeg hørte lyden af ​​gråd ukontrollabelt . Der var andre børn der forskrækket som jeg var, "sagde han.
Marina havde ikke talt tilbage i bevidstløshed. Så følte han jorden ryste, viser det sig, at han var i en slynge én mand, som kørte . En anden mand komme løbende ved siden af ​​dem .
De to mænd tog hende ind i skoven og efterlade dem der. En lille pige , hjælpeløs , i skoven , forbi den første nat alene.
Marina vågnede op i en tilstand af frygt og ekstraordinær sulten , græder han , men ingen er kommet . Han blev derefter tilbage til at sove, og vågnede op, når aberne havde omringet ham.Livet som Monkey
Aben , omkring 30 personer , der omgiver den. En af dem rullede rundt og slog ham op .
Forskellige udseende gør aberne inspicerede - trak i hans skjorte og greb
hår. Marina prygle . "Jeg skrige , komme væk fra mig ! mange gange . Men aberne blev først stoppet efter menginspeksiku ".
Så forskrækket skrig , droppe banan abe han bar på. Bananer er stadig grøn, umoden . Feste abe banan, Marina også sluttet . Jeg var så sulten .
Så han besluttede at tilbringe en tredje nat i skoven med aber. "At være omkring dem gør mig føle sig trygge. Ved mørkets frembrud , lyden de gør mig utilpas. "
Men der er også en frygtelig oplevelse , som når Marina oplevede en flok aber , der kæmper med den ubudne gæst . Han stigende grad føler sig ensom , fordi dag efter dag ingen redde ham.
At dræbe øde , efterlignede han lyden af ​​aber. At behage mig selv og føle sig godt tilpas til at høre sin egen stemme . Ikke uventet aberne reagere på hans stemme.
Marina var mere som en abe. Jo oftere skrabe hans kerja online krop , at så mange små dyr, der lever sted , herunder lopper.
En dag han følte ulidelige smerter i maven , næsten døde . Garanya han spiste frugt syrer. Midt i følelsen abysmally kom aben bedstefar, der ryster hende blidt , skubbede ham , og bad ham om at komme.
Great gangbesvær og mange gange falder , Marina langs den stenede flod . Turen endte i en vandpyt . Bedstefaderen en abe skubber hovedet i bassinet . Worry vil blive druknet , Marina mod ukontrolleret. Men efter at se den gamle abe ansigt, gispede hun . Dyret virkede rolig, ikke vred. "Jeg så tænkte måske han ønskede at sige noget, " siger Marina.
Spurgte den gamle mands drikke mudret vand . Efter at have drukket store mængder , Marina kollapsede , hoste og udspyr en masse mavesyre.
"Behandling" var vellykket. Marina gik langsomt til kawananya . " Bedstefar abe virkede tilfredse med hans indsats , vendte sig og vendte tilbage til træet, " sagde han. Siden da bedstefar holdningsændring , af ligegyldighed og mistro bliver protektor og ven.
Marina Gradvist blande sig med sine venner. Giv dem et navn: Spot energisk , blid og kærlig Brownie , Tip genert . Også hendes bedste ven , Mia er også genert .
Efter føler sig velkommen, lærte han at klatre i træer . Hans muskler stærkere. Når ankom på reden på toppen af ​​træet for første gang , aber rokke. Marina følte tilstedeværelse på deres område som en naturlig ting .
Lille lystbådehavn stadig ofte græde trist , især om natten , men at være sammen med sin nye familie efterhånden lavet til at glemme sin sorg.Mød Mennesker
Har en større kapacitet , mere kraftfulde cruising Marina. Indtil han en dag fandt en gruppe af hytter. Vovede tættere mødtes han med en mor og nyfødte barn.
" Mine følelser kærnede se det, føle det tager al menneskelig følelse: at blive elsket . Men når man ser ind i mine øjne , er der kun frygt i hendes ansigt. "
Kvinden råbte derefter , hvilket gør en mand løb ud af hytten og fange Marina. Manden derefter tvunget åbne munden for at kontrollere hans tænder. Ingen pegede. Så tage det af.
"Jeg prøvede at tigge ham for mad og husly , men stemmen og handlinger mere som aber end mennesker . Uden tvivl, han forlod mig. Så jeg gik tilbage til skoven med sårede følelser , "siger Marina.
Den dag , han lærte en værdifuld lektie . Familier kan findes overalt , hvor vi føler sig elsket og plejes. På det tidspunkt , børstet han bort hans ønske om at vende tilbage til menneskers liv . " Monkey , ikke mennesket , er min familie. "Tilbage til civilisationen
Marina livagtige Tarzan sluttede efter dens eksistens var kendt , at en række pemburu.Pemburu erstatte det med en papegøje på et sted med prostitution, flygtede før servering mand masher først , blev leder af en bande af børn , og endte i Bradford, England.
Han blev derefter vedtaget af en familie i Bradford ,

LigaTaruhan Agen Bola, Agen Sbobet, Agen Ibcbet, Agen 338A Terpercaya

at lære at være en kok , der arbejder på National Media Museum , svingede med en karriere hjælpe urolige børn efter gifte sig med en bakterie ekspert i 1970'erne. Marina er nu et stille liv i England med sin mand og sine børn. Historien om hans liv, der havde skjult den aktuelt kendte verden.

No comments:

Post a Comment